۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم من خودم بچه اولمو خیلی دیر حس کردم و همش نگران بودم ولی این بچم با اینکه جفتمم قدامیه از ۱۸ هفته حس کردم چون میدونستم تکوناش چجوریه برا همین فکر کنم زودتر فهمیدم

مهم نیس الان

طبیعیه تو هفته شما

کم‌کم حس میکنی منم تازه دارم حس میکنم چون شکم اول دیرتر حس میکنی

منم تا الان هیچی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری