۱۰ پاسخ

عزیزم شما تحت نظر دکتر بودین باردارشدین؟

کم بخور

بخور عزیزم

من ۳بار خوردم درحد ۳الی ۴ دونه گلم

بخورعزیزم برای رفع ویارمشکل نداره

بخور اگه خوب بود بگو کدوم ساندویچی منم برم بخرم

من خوردم والله نترس زیاد فقط نخور

وای نگو منم خیلی هوس میکنم عاشقشم امشبم خریدم

کلا جیگر هفته ای ۲۰۰ گرم هر جورباشه مجازه

یک بار اشکال ندارع برای هوس

سوال های مرتبط

مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری