سلام بچه ها خوبین

۴ پاسخ

علیک سلام شکر بخوبیت عزیزم تو خوبی

این 4ماه نزاشت ببینمش پدرش🥹🥹🥹روزوشبم شده همش گریه😭احساس میکنم دیگ هیچ دلخوشی ندارم

سلام گلم

آره عزیزم خوبم دلم آرومه چون یکم پیش نماز خوندم نماز الرغائب برا همتون دعا کردم ک حاجت روا بشید برا منم دعا کنید ممنون

سوال های مرتبط

آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
ریحان رمانویسم ریحان رمانویسم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری