سلام بچه ها خوبین؟

۱۰ پاسخ

عااااااااالی 😋 😂 ✌️ ✌️

خدا بزرگه بهتره صبور باشیم

در چه حالی؟ رفتی دکتر؟

خیلی بده حالمون داداشم پادگانه هی زنگ می‌زنیم صدای منفجر میاد زهر ترک شدیم اینجا دعا کنید لطفاً خدا به سربازامون کمک کنه خدا برا دل مادرامون مرحم بشه

کاش الان این اتفاقا نمی افتاد من داغونم

خوبیم عزیزم ولی دل نگران آینده ایم هنوز شهر مارو نزدن برای دخترای دبستانی که زدن با دخترم نشستیم انقد گریه کردیم

والا من از همه جا بی خبر رفتم نون بخرم دیدم ۵۰نفر تو صفن تعجب کردم اونجا تازه فهمیدم جنگ شده😅بعدش رفتم فروشگاه شهرما پنیر بخرم دیدم پنیر نیست فقط خامه ای که من بدم میاد چند دونه مونده خلاصه که ملت خواروبار جمع کرده بودن صف طولانی.‌‌‌...

پر از استرس و نگرانی😥🤦🏻‍♀️

ن والا

حال یه ایران بده حاجی 🥲✌🏻

سوال های مرتبط

آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
ریحان رمانویسم ریحان رمانویسم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری