عااااااااالی 😋 😂 ✌️ ✌️
خدا بزرگه بهتره صبور باشیم
در چه حالی؟ رفتی دکتر؟
خیلی بده حالمون داداشم پادگانه هی زنگ میزنیم صدای منفجر میاد زهر ترک شدیم اینجا دعا کنید لطفاً خدا به سربازامون کمک کنه خدا برا دل مادرامون مرحم بشه
کاش الان این اتفاقا نمی افتاد من داغونم
خوبیم عزیزم ولی دل نگران آینده ایم هنوز شهر مارو نزدن برای دخترای دبستانی که زدن با دخترم نشستیم انقد گریه کردیم
والا من از همه جا بی خبر رفتم نون بخرم دیدم ۵۰نفر تو صفن تعجب کردم اونجا تازه فهمیدم جنگ شده😅بعدش رفتم فروشگاه شهرما پنیر بخرم دیدم پنیر نیست فقط خامه ای که من بدم میاد چند دونه مونده خلاصه که ملت خواروبار جمع کرده بودن صف طولانی....
پر از استرس و نگرانی😥🤦🏻♀️
ن والا
حال یه ایران بده حاجی 🥲✌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.