سلام بچه ها خوبین؟؟؟

۸ پاسخ

من که کلافم. هیچ برنامه ای تو گوشیم فعال نیس. تا کی میخوان قطع کنن

بچه ها ماه بعد ای وی اف دارم نظرتون چیه تو این اوضاع؟ انجام بدم ندم

شماهم گهوارتون اعلان نمیاد براتون؟؟

سلام نه
نگران جوونای مردمیم
نگران اتفاقاتی که داره میوفته
بیخبر. از همه چی هستیم این از همه چی بدتره

نح گیجم کلا من

نت میخوام😭

سلام نه دلم میسوزه به مردم 🥺🤦

سلام راستش نه

سلام عزیزم
بله

سوال های مرتبط

آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
ریحان رمانویسم ریحان رمانویسم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری