سلام
منی که هنوز درد ندارم که زایمان کنم🤗

۶ پاسخ

عزیزم شمادم زایمانی دیگه علایم داری

انشالله عزیزم شما دیگه همه کاراتوبکن

شیاف گل مغربی ،روغن کرچک،حمام اب گرم،نزدیکی ،پیاده روی ،ماساژ،زعفرون بیسارغلیظ

چرا قرص مغربی استفاده نکردی ؟

شما دهم پهلو تون موقع نشستن و برخواست درد دارید؟؟

سلام عزیزم انشالله ب زودی زایمان میکنی منم دردنداشتم شب خوابیدم صبح ساعت9کیسه ابم ترکیدرفتم دوش گرفتم وسایلاموبرداشتم رفتم بستری شدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💫 مامان نی نی 💫 ۹ ماهگی
مامان PaNah مامان PaNah ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی