سلام خوبین بچه ها میگم قهوه نخود خوبه برا منی که ۴ هفتمه یا ن

۸ پاسخ

جدی بخدا نمیفهمم گیج شدم

عزیزم تا ان تی میری تغذیه ات روکنترل کن خیلی مهمه.چیزایی که واجب نیست نخور.

قهوه که خوب نیست نخور

الان رفتی تو ۷ هفته

چهار هفته نیستی ۷ هفته هستی عزیزم میگی اخرین پریودیت ۲۲ ابان بوده

ن نخور

فکر نکنم قهوه خوب باشه

پس چرا اینجا زدی ۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا محمد حسین مامان آقا محمد حسین ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری