بچه ها میگم این برا تهوع خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

من که میخوردم خوب بود تموم شد حالت تهوعم برگشت

اره خوبه

قرصش خوبه ؟
من خیلی حالت تهوع دارم نمیتونم چیزی بخورم
خودم میتونم بگیرم یا دکتر باید بده

b6بخور ضررشم کمتره

آره ولی بیشتراز۲تانخورتو روز.روبچه اثرداره.منم ازاین میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فِندو👶🏻🤍🍼 مامان فِندو👶🏻🤍🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق💖🩷 مامان فندوق💖🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آینور مامان آینور ۷ ماهگی