آره بدک نبود ولی اگ ویارت شدید باشه اثر نداره زیاد
تو هفته شما دمیترون بخور
من خوردم هیییییییچ تاثیری نداشت فقط گیج میکنه
عالیه
بله این برای تهوع هست ولی اگه بارداری فقط میتونی قرص ب۱۲ بخوری ک برای تهوع بارداری تا اندازه ای موثره
این خواب اوره عزیزم دمیترون بهتره اگه جواب بده برات
منکه. خوردم هیچ تاثیری نداشت تازه خواب اور بود بدتر گیجم میکرد
اره خداروشکر خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.