این برا تهوع خوبه؟ جواب میدع؟

تصویر
۸ پاسخ

آره بدک نبود ولی اگ ویارت شدید باشه اثر نداره زیاد

تو هفته شما دمیترون بخور

من خوردم هیییییییچ تاثیری نداشت فقط گیج میکنه

عالیه

بله این برای تهوع هست ولی اگه بارداری فقط میتونی قرص ب۱۲ بخوری ک برای تهوع بارداری تا اندازه ای موثره

این خواب اوره عزیزم دمیترون بهتره اگه جواب بده برات

منکه. خوردم هیچ تاثیری نداشت تازه خواب اور بود بدتر گیجم میکرد

اره خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیرا🩷🌸 مامان نیرا🩷🌸 هفته نوزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری