سلام از هفته ۱۸ حالت تهوع همچنان پایدار
من هنوز خیلی جزیی دارم.. بستگی به خوده آدم و بارداری داره.. من سر پسرم خیلی حالت تهوع نرمالی داشتم.. اما این بارداریم عذاب کشیدم حسابی ولی خب انگار داره تموم میشه
من همش به خودم میگم تحمل کن پایان دوازده هفته خوب میشی ولی اینجور که معلومهه ادامه داره
من هنوزم دارممم
من هنوزم دارم اما خیلی بهترم نسبت به قبل
منم از هفت هفته دارم تا الان ولی از هفته ۱۳ به بعد حس میکنم یکم کمتر شده فقط صبحا بیشتره دکترمم هرچی دارو میداد تاثیری نداشت برام گفت باید تحمل کنی
من هنوز دارم باور میکنی😑😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.