چرا تهوع و استفراغ من تمومی نداره😫😫😫

۴ پاسخ

منم اونجورم

منم هنوز دارمممممممم کم ترشده ولی قطع نشده😣

کجاشه هنوز

ان شاالله از ۱۶ هفته به بعد کم کم بهتر میشی من همین الانشم دارم ولی کمتر از چهار ماهه اول

سوال های مرتبط

مامان فندوق💖🩷 مامان فندوق💖🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری