۷ پاسخ

ن منم ۳۷ لگنی شدم هیچی نشد

نه لگنی باعثش نمیشه

تو هفته ۳۷ به بعد برو
این هفته نرو

ن فک نکنم

نه والا

معاینه لگنی چیه؟ تحریکی چیه ؟

ای اجی اگ همنجوری الکی بود ک خوب بود ن تو ۳۷ کامل برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی