سونوی بعدی کیه بعد از انومالی؟ و چیه

۷ پاسخ

سونو نداری تا ۳۲ هفته که نیشه سونوی وزن جنین

۲۸تا۳۲که بنظرم بهترین تایم وسطش بگیر ۳۰هفته که نه زود باشه نه دیر که اگر دیر بری وقت برای جبران وزنگیریش داشته باشی

سونو رشد از ۳۰ هفته ب بعد

۲۴ هفته چسبندگی
و اکو قلب
۳۰ هفته هم وضعیت جنین
۳۴ هم وزنش

سونوی رشد

۲۸الی ۳۱ وزن

رشد جنینه ۲۸ هفته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری