خانما قرص کمر رو چی میزارید ومیخورید؟

۸ پاسخ

بانبات هم میشه آسیاب کرد وخالی مصرف کرد

رو کاچی

قرص کمر چیه دیگه

تو چایی هم من دیدم میخورن

چی هست؟

ما بهش میگیم جلابی

رویه کاچی

خوردنش رو نمی دونم ولی ی نر ی ماده از عطاری میگیری میزاری روی شعله پخش کن حرارت متوسط خودش شکافته میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان آرشام🩵 مامان آرشام🩵 ۱۱ ماهگی