کیا هنوز حالت تهوع وسوزش گلو دارن

۳ پاسخ

من.

من الان گرفتم....نمیدونم مال چیه

من یک هفته بود خوب شده بودم امروز چنان تهوع گرفتم و بالا اوردم ک ترسیدم🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری