۶ پاسخ

از خشکیه شاید چون اصفهان هواش خشکه منم همینجورم..بعداز حموم همیشه لوسیون میزنم

از خشکیه شاید چون اصفهان هواش خشکه منم همینجورم..بعداز حموم همیشه لوسیون میزنم

حتما ب دکترت بگو

عزیزم سرکه سیب رو بزن روی پنبه بمال به بدنت و اونجاهایی میخاره خوب میشه

به دکترت بگو

فلفل تو غذات بود؟

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۹ ماهگی