۳ پاسخ

برا خارش پد یخ بزار خیلی خوبه
ولی حتما برو دکتر

به لاتکس کاندوم حساسیت داری احتمالا

وای من خارش داشتم اینقدر شدید بود دیگه تحمل نداشتم دکتر یه قرص واسه قارچ بهم داد با آمپول کلیندامایسین هر ۱۲ ساعت میرفتم میزدم خیلی خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان زهرا و ثنا💞 مامان زهرا و ثنا💞 ۶ سالگی