۳ پاسخ

اگه تب سنجتون دقیقه،نه,باتب سنج جیوه ای،،،تطبیق بدید بیینید عددش چقدرفرق داره

نه عزیزم تب نداره

از ۳۷و نیم ب بعد تب شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته چهاردهم بارداری
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی