۴ پاسخ

۳۷تب نیس

من میدادم از شیش ماهگی اینا هر شیش ساعت

بروفن میترسی بدی؟؟

ببرش بیرون ی کم دور بزنین دوتایی حالتون عوض شه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی