رفلاکس تا کی معمولا هست؟

۸ پاسخ

پسر من پنج ماه و شش روزشه بدتر شده که بهتر نشده اعتصاب شیر کرده

بستگی به بچه داره بعضی ها 3 ماهگی به بعد خوب میشن
یکی مثل دختر من بخاطر حساسیت شدیدی به پروتئین گاوی داشت هنوز هوز که 3 سال داره رعایت نکن رفلاکس میکنه

معمولا تا ۳ ماهگی

معمولا تا ۶ ماهگی هست و تو ۴ ماهگی به اوج میرسه 😮‍💨😑😑

تو گهواره میگن تا ۶ ماهگی ولی دختر خواهرم یک سال و نیمشه هنوز داره

از سنی که شروع کنین به غذای کمکی دادن کمتر میشه

بعضیا تا6ماهگی

مارو که تا هنوز سرویس کرده

سوال های مرتبط

مامان دارا مامان دارا ۴ ماهگی
مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی
مامان لِـــــــنا 
👧🏻 مامان لِـــــــنا 👧🏻 ۱۰ ماهگی