۹ پاسخ

عزیزم میشع مقدار گوشت و گندم و کره اینارو بگی

گندم پوست کنده. همون بلغور گندم هست

چ جوری صاف کردی

موقع پخت شکر کره و روغن نمیخاد
موقع خوردن با روغن داغ و دارچین و شکری ک از قبل مخلوط کردی و با کنجد و نارگیل میخورین نوش جان من همیشه حلیم رو خودم درست میکنم

نوش جان

نوش جونتون گلم

نوش جانتون

نووش جوونتون

عالی شده

سوال های مرتبط

مامان نقل و نبات مامان نقل و نبات ۳ سالگی
برای عصرونه واقعا کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته بودم و واقعا نمی‌دونستم چی بیارم براشون اخه من عصرونه این ساعت همیشه سوپ یا عدسی یا آبگوشت از این قبیل غذاها میزاشتم از ظهر و امروز جان نفس کشیدن نداشتم چ برسه غذا پختن
همینجوری در یخچال باز کردم ببینم چ خبره ک در یک حرکت پسری با کل هیکل پرید تو یخچال و اصرار کرد اونو بیار مامان اونو بدههه ب محل اشاره نگاه کردم دیدم پاکت خامه نشون میده همین ک برداشتم یادم امد دیشب پوره خرما درست کردم در یک حرکت صدم ثانیه ایی در پاکت باز کردم چندتا قاشق از خامه و پوره قاطی کردم یه دسر خوشمزه پدید آمد و با نون میل کردن
چقد خوبه ک بچه ها یوقتایی کله کنن تو کارامون
وگرنه من هیچ جوره یادم نبود ک خامه و پوره داریم(در این حد مسلطم ب اوضاع)
پوره خرما هم ک دیروز یک کیلو خرما با یک کاسه ماست خوری بادام و گردو و کنجد گذاشتم تو خورد کن و یه کوچولو بهش سس شکلاتی زده بودم برای مواقعی ک وقت ندارم فرنی یا کاچی هول هولکی درست کردم بهش اضافه کنم ک اینجا به کارم امد
بنظرم مقویه شما هم درست کنید
خالی خالیش هم خیلی خوشمزه اس ک متاسفانه بچه هام نمیخورن باید با یه چی قاطی کنم