سلام سیکل های شما چند روزه بوده؟
مال من۳۱ روزه است
روز ۱۲ سیکل ازاد سازی میزنم
۱۴ ازاد سازی هنوز ۶ روز به پریودم مونده
چجوری شما ۱۷ ازاد سازی ۳ روز تاخیر داشتی ؟
یادته بگی مگه چندم زدی ازاد سازی؟؟؟؟
و لیست داروهاتم میگی؟؟؟؟
آره مبارکه 😍
سلام عزیزم مبارکه بله
ولی باز بتا رو تکرار کن تا دو برابر شه خیالت راحت شه
بله مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.