بچه ها روز ۲ یا ۳ تاخیر پریود
۱۷ روز بعد از امپول hcg
بتای ۶۸۵ نرماله؟

۴ پاسخ

سلام سیکل های شما چند روزه بوده؟
مال من۳۱ روزه است
روز ۱۲ سیکل ازاد سازی میزنم
۱۴ ازاد سازی هنوز ۶ روز به پریودم مونده
چجوری شما ۱۷ ازاد سازی ۳ روز تاخیر داشتی ؟
یادته بگی مگه چندم زدی ازاد سازی؟؟؟؟
و لیست داروهاتم میگی؟؟؟؟

آره مبارکه 😍

سلام عزیزم مبارکه بله
ولی باز بتا رو تکرار کن تا دو برابر شه خیالت راحت شه

بله مبارکه

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکان و ویهان مامان نیکان و ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وچهارم بارداری