عالی
مبارکه
عاليه عزيزمممم
بتای من با ۶ روز تاخیر ۱۵هزار بود
دکتر گفت احتمالا چندقلو باشه
خوبه عزیزم
واسه منم 6600بود نمیدونستم بعد یا خوب طبق حساب پریودی پنج هفته و یکی دو روز بودم
عالیه مبارکت باشه عزیزم
عالیه مبارکه
9هزار ؟؟؟ بعد 5 روز تاخیر خیلی عدد بالاییه اصلا خطرناک نیست ها شاید چندقلوعه😍 شایدم 900 اشتباه خوندی
اره دگ هفتت بالاعه
خوبه دیگ میگن از ۲۵ باید بالا باشه از تو دیگ خیلی رفته بالا 😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.