بچه ها بتای ۹۰۰۰ خوبه یا بد۵ روز تاخیر

۱۰ پاسخ

عالی
مبارکه

عاليه عزيزمممم

بتای من با ۶ روز تاخیر ۱۵هزار بود
دکتر گفت احتمالا چندقلو باشه

خوبه عزیزم

واسه منم 6600بود نمی‌دونستم بعد یا خوب طبق حساب پریودی پنج هفته و یکی دو روز بودم

عالیه مبارکت باشه عزیزم

عالیه مبارکه

9هزار ؟؟؟ بعد 5 روز تاخیر خیلی عدد بالاییه اصلا خطرناک نیست ها شاید چندقلوعه😍 شایدم 900 اشتباه خوندی

اره دگ هفتت بالاعه

خوبه دیگ میگن از ۲۵ باید بالا باشه از تو دیگ خیلی رفته بالا 😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان سه قلوها🩷💙🩷 مامان سه قلوها🩷💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری