۷ پاسخ

لب مرزی گلم شیرینی رعایت کن

نرمال کاملا

خوبه اصلا لب مرزم نیست قند ۹۶ب بعد رو میگن لب مرزه

قندت اوکی بوده. ناشتات ۸۰ بوده

اره لب مرزو یکم رد کردی
رعایت کن

نه عزیزم نرماله
یکم لب مرزه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی مامان🧚 مامان معجزه ی مامان🧚 ۱ ماهگی