سلام خانما قند ناشتام ۵۹ بوده خطرناکه؟

۳ پاسخ

همراهت همیشه کشمش و مویز داشته باش

من بارداری قبلی ۶۰بود مشکلی نداشتم
تا وقتی ضعف نکنی ایرادی نداره به بچم آسیبی نمیزنه

نه یکم پایینه نگران نباش چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد