سلام دوستان

من از معقدم خون میاد
طوری نیست؟

۴ پاسخ

پس برو دکتر ممکنه عروق خونی مقعدت بر اساس شدت خونرسانی پاره شده باشه چیزی نیس دکتر بهت کمک میکنه راه هورمون گرفتنت رو ممکنه تغییر بده به آمپول

یبوست داری؟
ممکنه از این باشه

سلام عزیزم برو دکتر
اگر شیاف میزاری ممکنه از اون باشه
یبوست داری؟

برو دکتر چرا خون میاد یوبوست داری؟؟
اگ به دلیل خون بیاد خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری