خانوما سونو NT بگه جنسیت۸۰٪ دختره ،اوکیه؟

۸ پاسخ

نه عزیزم مخصوصا دختر خطاش زیاده.صبر کن تا انومالی

دختر احتمال تغیر داره دل نبند صبرکن تا آنومالی

احتمال تغییرش هس

اره درستع

اره.

نه عزیزم بچه خواهرم انتی گفت احتمالا دختره اما انومالی گفت پسره و پسر بود

اره عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 👼 مامان نی نی 👼 هفته شانزدهم بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ؟♥️ مامان ؟♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری