این شیاف داده بهم براچی

تصویر
۸ پاسخ

اوف فرتژیست خیلی خشکه چرا اکتوژست نگرفتی


جای بچه رو سفت میکنه
برای طول سرویکس خوبه
لکه بینی داشته باشن خوبه
کلا برای حفظ بازداری هست

هماتوم دازی؟؟

برای بارداری هایی ک یکم خطر دارن معمولا میدن
مثل پایین بودن سرویکس .جفت پایین‌. هماتوم و ثابقه سقط

اره خوبه عزیزم دکتر چیز علکی نمیده شیاف کلت خوبه برای سفت کردن رحم

پروژسترون یجورایی حمایتی از بارداری

برا منم نوشته لکه بینی داشتم

جفت پایین ؟ درد اینا داری؟

برای هماتوم و سفت شدن جنین

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما و پسری🍭🍬 مامان حلما و پسری🍭🍬 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری