۱۲ پاسخ

نه خوبه.

نه عزیز تب نداره از ۳۷/۵تب حساب میشه

من گاهی ب اون تب سنج دیجیتال شک میکنم منم همیشه گرفتنی 36 خورده ای نشون میده

از 34تا 37/5 طبیعی گلم

قیمت این تب سنج ها چنده

۳۸ به بعد تبه

به زیر بغل نیم درجه باید اضافه کنی

نه نیست 37/5به بالا

نه ۳۷.۶به بالا باشه میشه تب

منم امروز واکسن وماهگی زدم بی قراره

تا ۳۷ونیم تب نیست عزیزم

نه اوکی

سوال های مرتبط