۱ پاسخ

من ۹ ظرفیتی زدم ۴ ماه پیش دوزی ۱۲ تومن دولتی از داروخانه گرفتم ازاد دوزی ۱۶ بود اونموقع ولی خب ایرانیش ارزونتره

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
لعیا لعیا قصد بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری