این شیرافزا خوبه؟عکسشو گذاشتم

تصویر
۸ پاسخ

پودر گالاکتومید خیلی خوبه

عالیههه

روزی دوتا ۳۰قطره بخور

عالیه

واسه من اصلان اثر نداشته

اره من استفاده کردم خیلی خوبه

من قطره خوردم

اره من از این استفاده کردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان رایان🤱🩵 مامان رایان🤱🩵 ۹ ماهگی
مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی