تجربه زایمانمو بذارم ؟
طبیعی بودم

۵ پاسخ

تاپیک بعدی گذاشتم

آره بزار حتما

بچت درشت بود چون تو تاپینکات گفتی ۳۸۰۰واقعا چطور تونستی.
درسته خودمم اولیم ۳۵۰۰بود واقعا خدا کمکم کرد😥😥

ارههه

اره حتما بزار

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان هیراد 💙 مامان هیراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان توت‌🍓ی مامان توت‌🍓ی ۱۰ ماهگی
مامان آریو💙 مامان آریو💙 ۸ ماهگی