عاغا منم تجربه زایمانمو بذارم یا نه؟ زایمانم طبیعی بود

۳ پاسخ

حتما بزار

بزار لطفا

اره عزیزم بذار
بچت پایین بود یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی