نه عزیزم
من تقریبا تو ماه قبل یکم عفونت گرفتم پزشکم برام کلوتریمازول ۲درصد واژینال نوشت و گفت نصف اپلیکاتور فقط به اندازه ۱ انگشت از ورودی واژن تزریق کنم
پماد تربینافین اوایل بارداریم استفاده میکردم اونم بعل پام خارش میداد دکتر گفت مشکل نداره بغل رون پام بود
منم دارم استفاده میکنم
کلوتریمازول رومنم استفاده میکنم ضرری نداره ولی اولی رونمیدونم
منم میزنم نه بابا خود دکتر متخصصه که میدونه چی ضرر داره
اگه دکتر بنویسه نه منم میزنم
من ک هم کلوتریمازول داخلی برای خارش واژن و هم برای خارش بیرونی کلوتریمازول دارم استفاده میکنم دکترم برام نوشت
ضرر ندارد لابد ک دکتر داده
پماد کلوتریمازول ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.