اصلا احساس سنگینی نمیکنم نمیدونم وزنش چنده

۴ پاسخ

خوشبحالت منکه احساس سنگینی تازه ۲۵ هفتم خدا داند ماه های اخر چی ب سرم میاد😂

وزن خودش خوبه شما وزن خودت زیاد بالا نرفته واسه همون حس سنگینی نداری و این بهتره

منم احساس سنگینی نمیکنم اما رفتم سونو گفت وزنش خوبه

منم همینجوری

سوال های مرتبط