خانمابعدچندروزازکشیدن بخیه شکمتونوبستین

۲ پاسخ

تو گوگل نوشته بود بعد ۱۶روز میبندی اما من تادوماه کامل شکمم دردم میگرف میترسیدم ببندم الان بستم

بخیه هات کشیدنیه؟راضی بودی؟

سوال های مرتبط

مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی