مامانای سزارینی از کی شکمتونوبستین

۲ پاسخ

دکتر به من گفت از همون روز عمل می تونم ببندم به صورتی که روی خود بخیه هم بسته باشه. از دکترتون بپرسین بهتره

قانونش اینه از بعد عمل تا چهل روز با یه شال بالای بخیرو ببندی جوری که محکم نباشه بعد اون شکم بند چون تا رحم به سایز قبل برگرده یه چهل روزی زمان میبره اگه زودتر گن ببندی به رحم فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻 مامان فندق 👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل و یسنا مامان ابوالفضل و یسنا ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی