مامانای سزارینی کی ب پهلوخوابیدید؟؟

۱۳ پاسخ

خوبی بهتر شدی نی نی چطوره نامردیا بزار ببینمش🥰

هر وقت که اذیت نشدی
من اولین سزم بود و خیلی سخت بود برام ولی دوتا هم تختی هام از همون اولین شب عمل به پهلو خوابیدن😐

بعد چهار روز

من از دو سه هفته بعد چون خیلی میترسیدم و ترسم الکی بود اما در کل بنظرم خیلی رعایت کردم چون هیچ فشاری به جای عملم وارد نشد و دکترم گفت میتونی هر جور دلت خواست بخوابی

یه هفته بعد

بعد اینکه بخیه رو جمع کردم میترسیدم اوایل😂😂

از همون موقع که اومدم خونه

از یک هفته بعذ

روز پنجم تقریبا

از همون اول

روز اول 😅

ب شکم هنوز نتونستم میترسم😂😂😂

همون اوایل

سوال های مرتبط

مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان فندق 👶🏻 مامان فندق 👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی