۳ پاسخ

گوشت رو با کمی فلفل سیاه و یه ذره زردچوبه و برگ بو و پیاز اهسته بذار بپزه کاملا پخته و نرم بشه، بلغور گندم رو چند ساعت خیس بذار (شب تا صبح) بعد حتما ابکش کن ابشو دور بریز، روی حرارت کم سه چهار ساعت بپز تا کاملا نرم و پخته بشه لعاب بده. بعد گوشت رو با گوشت‌کوب دستی بکوب یا ریش‌ریش کن، گندم رو هم بکوب یا با گوشتکوب برقی له له کن با هم مخلوط کن، بهش نمک و دارچین و اینا بزن و نیمساعت مخلوطشون رو بذار جابیفته طعمشون با هم ترکیب بشه.

بنظرم راحته تو نت بزنی یاد داده گوشت و بلغور گندم هس بنظرم

من مامانم برام درست میکنه خودم بلد نیستم ولی گوگل کنی بهت میگه یا چت جی بی تی راحته خیلی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری