کسی‌قرص ایزوپرین میخوره!؟؟

۴ پاسخ

اره من میخورم

از دیشب شروع کردم خوردن ببینم انقباض کمتر میشه یا نه

من ۴ روزه میخورم شکمم سفت میشد دکتر گفت بخور انقباض نگیری

من میخورم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان آبجیا مامان آبجیا ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری