فرنی و سیب درختی ..یکم پسته بهش زدم اشکال نداره

تصویر
۴ پاسخ

نه اصلا

نه عزیزم نوش جونش

اره من همیشه پسته و بادام اضافه میکنم تو همه فرنی هاش

نوش جونش نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🍓💗 مامان اَبرا🍓💗 ۱ سالگی