۵ پاسخ

از من پسرم ۳۷ هفته و ۴ روز بدنیا اومد نه دستگاه نرفت تو اون هفته دیگه بچه کامله

من پسرم۳۶هفته بدنیا اومد دستگاه نرفت دخترمم ۳۷نرفت

سلام ن

پسرم تو همین هفته به دنیا اومد کامل بود نیاز به دستگاه نیس

سلام شما الیگودرز هستید

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری