۴ پاسخ

تب داره بابا تب .ببر دکتر تا بدتر نشده 🙁🥺😭

دمای زیر بغل یا زیر زبون واسه تب ملاک هست

من الان دیدم داغه دادم استامنفن

بده تب بر بیاد پایین. تبش

سوال های مرتبط

مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی