بستگی داره بعضی ها تو ۴۰ روز یا ۳ ماهگی
بعضی ها هم که شدید هست تا ۶ ماهگی طول می کشه
ماساژ شکم باروغن زیتون یاسیاهدونه
ورزش پاها
زیره دم کن ی قاشق بده
ب نظرم خیلی زیادن قاطیشون نکن معده اش ب هم میریزع
ی پروبیوتیک بده همون پدی لاکت .یه بادشگن بده همون دایمتیکون.
شبا قبل خواب ی کوچولو بی بی سد بده
گرمیچر رو نگه دار برای خیلی خیلی بی قراری هاش.
در کل هیچی فایده نداره جز گذر زمان همین .من ۴ تا دکتر بردم هزاران دارو گرفتم حتی اینفاکول ولی جواب نداده .ت هم الکی این دکتز اون دکتر نکن فقط صبر ماساژ صدای سشوار .ولی پدی لاکت و دایمتیکون مرتب بده
من از کولیک ایز راضی بودم
هنوز داره ولی احساس می کنم بهتر شده
من گرمیچر و قطره کولیک پدیابست دادم بهترش کرد اینکه یهو قط بشه نیس ،گهگاهی داره ولی نه بشدت قبل اگر تقریبا ارومش میکنه همونو بده ،چون وقتی کولیک داره هرچی ام بدی بازم هست ولی خب یه دارو تقریبا ارومترش میکنه ،از ماساژ شکمو تکون تو گهواره ام غافل نشو ،حوله گرمم رو کمرش بزاری خوبه ارومش میکنه
ولی کلا دارو خیلی اثر نداره یابد دوره اش بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.