خانما واکسن ۶ ماهگی چطوری درد دارع🥲

۳ پاسخ

برای هر بچه فرق داره
دختر من ۲ ماهگی درد داشت ولی تب زیاد نکرد
۴ ماهگی درد نداشت ولی سه روز تب داشت
۶ ماهگی عالی بود خداروشکر
اصلا ن تب کرد ن گریه کرد بخاطر درد

دردش کمتر از چهارماهگی

والا هنوز به اون مرحله نرسیدم🤣
چن روز دیگه واکسن چهار ماهگیه
تو بگو چهار ماهگی چطوره؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آرتا و آرشا مامان آرتا و آرشا ۱۱ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی