سلام خانما واکسن ۶ ماهگی چندتا تزریقی دارع

۱۱ پاسخ

واسه من دوتا تزریقی دوتا خوراکی بود

دوتا

یدونه

اگه پنتا باشه دوتا
اگه هگزا باشه یکیه عزیزم
بستگی داره مرکز بهداشتتون کدومو داشته باشه

۲ تا بود

ی دونه بود بزا ما

به ما گفت چون شوهرم زحمت کشه برا جامعه یکی میزنه🤣

دوتااا

بچت ۷ماهشه واکسن ۶نزدی؟؟🙄

۲تا..

مال ما دوتا بود

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۱ سالگی
مامان میراث🩵 مامان میراث🩵 ۱ سالگی