واسه من دوتا تزریقی دوتا خوراکی بود
دوتا
یدونه
اگه پنتا باشه دوتا
اگه هگزا باشه یکیه عزیزم
بستگی داره مرکز بهداشتتون کدومو داشته باشه
۲ تا بود
ی دونه بود بزا ما
به ما گفت چون شوهرم زحمت کشه برا جامعه یکی میزنه🤣
دوتااا
بچت ۷ماهشه واکسن ۶نزدی؟؟🙄
۲تا..
مال ما دوتا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.