چرا برا بعضیا یکیه برا بعضیا دوتا😐
واس دخترم یک تزریقی دوتا خوراکی
۲تاتزریقی ۲تاخوراکی
مامان جون 👀💛
اگه میخوای نینیت سالمتر و اصولیتر غذا بخوره، اینجا دقیقاً به دردت میخوره 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت: ✨ بدغذاست یا تازه شروع کرده
✨ یا میخوای تنوعش بیشتر بشه
حتی اگه: 💛 یبوست داره
💛 رفلاکس داره
💛 یا آلرژی غذایی داره
اینجا کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی داری 🥣🍓
🎁 هدیه ویژه:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی یکروزه 😍
اگه خواستی 👇🏻
👉 @Atena_0422
یا کانال: 👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
روبیکا
دوتا
یکی داره
اگر هگزاوالان بزنند یکی
اگر پنتاوالان باشه دو تا (فلجاطفال تزریقی اضافه میشه)
2تا داره با قطره خوراکی
دو تا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.