منم میترسیدم بردم زدم راحت شدم سختم نبود فقط یکم جای واکسنش سفت شده که میگن خوب میشه
برا پسر من بر عکس دوتای قبلی این خیلی بد بود
برای بچه من سبک بود خیلی،فقط یکم بیحال بود بخاطر پاراکید
واس بچه من سخت نبود
واسه بچه منم سخت بود ولی خیلیا سبک بوده واسشون
تب میکنن حتما
برای هربچه ای فرق میکنه برای دخترمن سخت لود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.