خانما من هیکلم درشته سزارین بهتره یا طبیعی

۴ پاسخ

به هیکل نیست
یکی هیکل بزرگی داره لگنش تنگه
یکی جثه ریزی داره لگنش مناسبه و زایمان طبیعی واسش خوبه و بلعکس
یکی بد زخمه دیر زخمش میگیره سزارین اذیتش میکنه
یکی نه راحت میگذرونه دوره نقاحت سزارینو
باید خودت با شناختی که از بدنت داری زایمانتو انتخاب کنی
من خودم سزارین انتخاب کردم چون میدونم تحمل دردی که کنترل نشه ندارم
معاینه دوست ندارم
دوست ندارم زایمانم یهویی و بی برنامه باشه
و یا زایمانم طول بکشه و واسه بچه ریسک باشه

فکر کنم شکم داشته باشی سزارین سختت بشه چون بعدا شکم میوفته رو بخیه یکم دیر خوب میشه ، البته فککک کنم، باید بازم بپرسی

ربطی ندارع لگنت خوب باشه میتونی طبیعی

به هیکل مگه ربط دارع؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری