سلام ببخشیدآزمایش غربالگری دوم تاچندهفته میشودانجام داد

۷ پاسخ

ازمایشش 16 هفتس

من ۱۹ هفته بودم رفتم

من ازمایشم برام نوشت ۱۶ هفته انجام دادم اما سونو اونومالی ۱۸ هفته

من امروز18هفته کامل شدم عصری سنوآنومالی دارم برا3روزدیگه میتونم برم آزمایش چون هزینش زیاده ندارم تا3روزدیگه آقام برام بریزه

فک کنم تا ۱۹ یا ۲۰ هفتگی

هیجده هفته کامل

ازمایش نداره فقط سونو انومالیه
18هفته

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدجوادوتودلی مامان محمدجوادوتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری